24 ноября 2024, воскресенье, 18:56
Поддержите
сайт
Сим сим,
Хартия 97!
Рубрики
Комментарии 65
0 +
лучезарный, 17:07, 29.09

Мда... вот так и разгорается межнациональная рознь...

Ответить
0 +
результат 16-летнего правления, 17:14, 29.09

И вот такое б..ядство по всей стране!
А министр образование чем занят? У него дел мало?

Ответить
0 +
Gabi, 17:39, 29.09

Докатились...

Ответить
-1 +
john, 17:41, 29.09

Я конечно против белоруского языка, но коль уж в стране два государственных языка, то, как минимум в 90% школ должны быть классы с углубленнам изучением белорусского или русского языка, неважно. Тогда и проблем не будет, хочешь что бы твой ребенок знал "родной" язак отдавай его в такой класс. Лично я так и учился в классе с углубленным изучением белорусского языка.

Ответить
0 +
Uladzimir, 17:41, 29.09

Интересно кто больше фашисты немцы, при которых были Белорусские школы, или лукашисты при которых закрываются все Белорусские школы. По идее и те и другие это оккупация моей страны. А я продукт этой оккупации, пишу на русском. Но родная мне Белорусская, потому что я ее люблю, но в детстве за меня решили, что мне не надо родной, сойдет и мачехи язык. Что бы Вы не делали оккупанты, родная будет родной. Дай нам Бог свернем шею этой оккупации, и новое поколение будет жить при родной матери Беларуской мове!!! Жыве Беларусь!!!

Ответить
0 +
ajaja, 17:42, 29.09

Министр занят самым главным школьником в стране, ну и после работы всякие документы тоскает куда прикажут, подработка так сказать.

Ответить
0 +
пнеўмаслон, 17:53, 29.09

Вось чытаю такія навіны, і каторы раз прыходзіць на розум думка, што Зянон быў правы...

Ответить
0 +
DC, 17:56, 29.09

мда....

10-12 год таму я заўжды запаўняў дзённік па-беларуску (пры гэтым для фану пісаў "Русская литература" і "English"). Ніхто нічога не казаў...

Думаю ў дадзеным выпадку настаўніца-ідыётка ды і ўсё...

Ответить
0 +
Турын, 17:57, 29.09

Ну і трындзец-непрыкрытая хамская акупацыя - а што-настаўнікі такія дыбілы, што закон перапісаць не ў стане? Ці халуйства ўжо перамагло рэшткі нацыянальнай свядомасьці адукаваных інтэлігентаў? Ці ўжо сярод настаўнікаў не засталося не адукаваных, не інтэлігентаў?

Ответить
0 +
сергей, 17:57, 29.09

Фамилия оккупантки известна?

Ответить
0 +
Пляшывеньки, 18:03, 29.09

john, 17:41, 29.09

Я конечно против белоруского языка,
==================================
Тогда что же Вы, уважаемый, делаете здесь, в Беларусии? Можно поинтересоваться?

Ответить
0 +
Пяшчота, 18:07, 29.09

А зачем нам вообще два государсвенных языка? Я за родную мову.

Ответить
0 +
Яўген, 18:27, 29.09

Дарама саступілі. Людзі, гэта этнацыд! Чапляйцеся за мову паўсюль, дзе толькі магчыма! Акрамя нас у яе НІКОГА няма! Рэжым ня вечны, а мову адраджаць будзе цяжка. Трывайце, беларусы!

Ответить
0 +
Крысціна, 18:28, 29.09

нонсэнс...
не, вось што датычыцца рэформаў у беларускай мове, дык гэта не праблема! новыя падручнікі? калі ласка. і усе роўна як мы гэта вучыць павінны. а ці навогул трэба нам гэта вучыць, калі нам хутка мабыць не будзе не дазволена карыстацца роднай мовай?
у мяне дзеннік на беларускай. і я гэтым ганаруся.

Ответить
0 +
Aleg, 18:37, 29.09

Uladzimir, 17:41, 29.09

Интересно кто больше фашисты немцы, при которых были Белорусские школы, или лукашисты при которых закрываются все Белорусские школы.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Интересный вопрос. Мой ответ - с точки зрения истребления нации вторые конечно преуспели больше.

Ответить
0 +
bahach, 18:49, 29.09

Запаўняў дзённік на беларускай мове апошнія гады. Ніякіх праблем не было.

Ответить
0 +
Дмитрий Хайкер, 19:00, 29.09

Вот обижаются некоторые, но факт остается фактом - в России государственный - русский язык. Но удмурты, дагестанцы, башкиры, коми, весь север и юг и прочее говорят и знают свой язык.
Я уже не говорю про чеченцев и татар.
При чем тут русский язык?
Сам объехал всю Беларусь вдоль и поперек.
Сотни деревень.
Ответственно заявляю - нигде бабки и дедки не говорят на белорусском. Жуткая смесь украинского, белорусского, русского, польского и пр. пр. пр. И так везде.
Никто не запрещает говорить и использовать свой язык, но этого нет.
Лучший показатель - колхозные рынки.
Почему Кавказ между собой там говорят на своем языке, а белорусы нет.
Дело глубже. Дело не в русском языке.
Татарину не помешали ни войны, ни империи, что бы знать и говорить по татарски.
А белорусов надо учить, застовлять, навязывать, запрещать русский, что бы говорили на белорусском.
Что же это за народ такой, где чиновник определят длину языка.

Ответить
0 +
васекъ, 19:10, 29.09

А знаете ли Вы, что когда наш главный школьник пошел в школу появились номы по которым учебники должны быть определенного веса....

Ответить
0 +
ласло, 19:12, 29.09

Это оккупанты у власти. Уничтожается все белорусское. Полицаи какие-то.

Ответить
0 +
ЛЕВ, 19:13, 29.09

Быдла не мае ўласнай мовы, уласнаю мову мае толькі чалавек.
Некаторых птушак можна навучыць размаўляць не на ўласнай мове, але людзьмі яны ад гэтага не стануць! Ганьба ўсей гэтай "школе"!

пнеўмаслон
Uladzimir
DC
сергей
Пяшчота

Падтрымліваю!

ЛЮДЗІ!
РАТУЙЦЕ!
ГЭТА ГАНЬБА!
ГЭТА ЭТНАЦЫД!
ГЭТА Ж ГЕНАЦЫД!

Выгнаць гэтакую "училку"!
Яна не педагог, яна не настаўніца!

Ответить
0 +
Раман, 19:22, 29.09

Прыкра чытаць такія навіны.
Гэтая настаўніца - лукашыстка, даю слова, бо калі была б чалавекам дэмакратычных поглядаў, то не адбірала б ў дзіцяці гэты дзённік. Як мінімум у школьніка будзе псіхалагічная траўма, як максімум будзе разумець цяпер, што мова - гэта дрэнна.
Бацька гэтага школьніка зацюканы напэўна, не здолеў абараніць выбар сына. Я не пакіў бы так проста гэтую справу, зрабіў бы ёй "інструктаж".
Выснова: які міністр - такія і настаўнікі.
Свабоду Беларускай мове!

Ответить
0 +
ЛЕВ, 19:22, 29.09

Трэба вярнуць у школы родную мову. Беларуская мова мусіць быць дзяржаўнай мовай Беларусі. Тэлебачанне толькі па беларуску, радые толькі па беларуску, газеты толькі па беларуску.

Ответить
0 +
Aleks, 19:25, 29.09

Училка просто тупая....
Странно, что УЧИТЕЛЬ вообще так мог поступить. Позор

Ответить
0 +
sunaka, 19:34, 29.09

DC, 17:56, 29.09
Аналогично.
рус. яз., бел. мова, english

Ответить
0 +
Dzmiter, 19:45, 29.09

сапраўдны бок нашага жыцця

мае дзеткі ходзяць у беларуска-моўны садзік, толькі назва што беларускі....

Ответить
0 +
ezzhik, 20:03, 29.09

была тое-ж і ў мяне.. а я ўсё думаў, што мне заўсёды клясная піша на "нормы фарміраваньня..... і гэтак далей"?!.. а вось яно як! аднак я яшчэ й клясычнам пісаў у дзёньніку...
аднак была гэта 11 кляса, і я прыкрываўся канстытуцыяй!.. крычала-крычала мая клясная, пасьля панесла дырэктару... а тая сказала: "як хоча - так хай і піша"!.. во як... зараз ёй далі дырэктарства ў новай школе ў бараўлянах, што адкрываў сам папаколі!..

Ответить
+1 +
Человек, 20:11, 29.09

Я не соглашусь что учительница лукашистка. Просто в наших правилах, издаваемых минобразованием СТРОГО написано заполнять дневник на русском. В наших школах учителя готовы уволить за то, что ученик неправильно написал дату на полях.

Ответить
0 +
Andrey, 21:04, 29.09

В наших школах учителя готовы уволить за то, ....
================
Ну и зачем на такой работе задерживаться? Пусть уволят! Поверьте, после этого Ваша жизнь только начнется. На себе проверено.

Ответить
0 +
Литвин, 21:15, 29.09

Не удивляюсь. Ведь мозаичный на всю страну по телевидению заявил, что не допустит белорусизации страны.
А ведь язык - основа национального самосознания. Нет языка - нет нации. Именно такая политика уже очень длительное время проводится на этих территориях.
Поэтому тот, кто против белорусского языка, просто не может не называться оккупантом.

Ответить
0 +
Ірына, 21:20, 29.09

Слухаю сёння раніцой перадачу па брахалаўцы: "Доброе утро! В эфіре передача "Добрай раніцы!". Тьфу, думаю, ідыёткі кусок. Узяла і выключыла ад злосці. І такога дыбілізма ў нас на кожным кроку. Еду ў аўтабусе, гляджу - воданапорную вежу пафарбавалі ў чырвона-зялёны колер. Мала таго, халуі пераўзышлі нават самі сябе: у нас, у Гродна нават сметніцы ў парку пафарбаваны ў чырвона-зялёны колер. Во як стараюцца.

Ответить
0 +
tobikz pwnage, 21:27, 29.09

клиника...

Ответить
0 +
AL-31F, 21:40, 29.09

За подобный "проступок" в свое время мне было сделано много замечаний, на что последовала переписка с Трусовым из ТБМ, от которого запрос в минобразования.
Далее серьезный "шухер" на педсовете, ковер у директора, но я остался при своем. Напротив, на замечания классного руководителя, оставлял комментарий "Рабiце запiсы ў дзённiку на беларускай мове".
У вынiку - я перамог! :)

Ответить
0 +
u7568, 21:41, 29.09

А русский язык у нас чей наш или российский ?В России недавно были внесены изменения в правила русского языка у нас тоже эти изменения вводились или нет ? Ответьте кто знает.

Ответить
0 +
Дмитрий Хайкер, 22:09, 29.09

Ну почему татары в Смиловичах говорят между собой на татарском, а белорусы на белорусском не говорят. Там и русских-то несколько сотен.
Причем тут оккупанты и чиновники.
Почему татарам ни чего не мешает (у них и школ татарских наверное нет), а у белорусов 100 причин почему они говорят по русски.....
Надо копаться не в истории, а у себя в голове.

Ответить
0 +
fantamas, 22:56, 29.09

Вот расскажу я вам друзья ітсорію. В классе так в 8 меня стал оч сільно напрягать партрет Лукі в дневніке. Я подумал і решіл -у ніх свой вождь а у меня пусть свой будет. Чісто револіонно выбрал леніна і его фоткой заклеіл Лукую Классной так і обьясніл-у нас разные культы лічності і мой весомей. Она оторвала. Я снова наклеіл уже другую фотку того же Леніна-снова оторвала. Я снова наклеіл-опять. І так было раз 6. В ітоге она предпріняла неожіданный ход-пошла на компроміс-не отрывала фотку леніна а наклеіла белый ліст (тоесть і не ленін но і не лука. А я чтоб іх мазаічных фанатіков-лукашістов проучіть взял і на этот белый ліст снова леніна пріклеіл. в ітоге ні діректор ні зауч ні классная не зналі что делать і смірілісь. вот вам і наука. кстаті когда 9 школу закончіл мне класуха(класная женьшіна) подаріла открытку с леніным фактантікварную вешь. Такчто мораль такова - своі права в нашей стране надо отстаівать только тогда зауважают. Большого не требуется. Лідерамі оппозіціі не нужно каждому быть-просто надо начінать с себя в повседневной жізні. стать моральным авторітетом.тогда і народ за демократамі потянется.

Ответить
0 +
Алесь, 23:13, 29.09

Мерзкую училку-к административной ответственности!

Ответить
0 +
Alex, 0:14, 30.09

министр конечно занят,у него ж председательство!!!!

Ответить
0 +
cyanide, 1:49, 30.09

тоже так думаю . у учителей ныне и так з/п слабовата . вот они и стараются сделать всё по максимуму, что не сорвать премию . если бы комиссия посчитала этот дневник неправильно заполненным - отвечала бы училка и поплатилась бы всё той же премией ...
__________
но поступила по-свински, конечно .

Ответить
0 +
Семен, 7:27, 30.09

И это учитель?! это же быдло!!!!!! как можно иметь настолько низкий уровень интерлекта и невменяемо высокую степень раболепства и послушания?! Чему может научить такой человек? Какие основы разумения, понимания, независимого мышления будут сформированы у детей, раз сам педагог до мозга костей продрог от страха?

Ответить
0 +
Литвин, 7:27, 30.09

Дмитрий Хайкер, 22:09, 29.09
Причем тут оккупанты и чиновники.
Надо копаться не в истории, а у себя в голове.
==============================================
История сказывается на голове.
Не будешь знать, сколько войн провела Россия против белорусов, как Пётр 1 собственноручно убивал белорусских униатских священников, что Екатерина говорила, что для порабощения этих земель нужны русский язык, русский чиновник и русская православная церковь, что по поводу уничтожения Суворовым около 80% местного населения Пушкин сказал, что белорусов нужно всех вырезать, не будешь знать всего этого и многого другого - будет у тебя бетон в голове и будешь думать, что белорусы сами забыли родную мову.

Ответить
0 +
Лясны Брат, 8:40, 30.09

john, 17:41, 29.09
З такімі, як ты, размова павінна быць нядоўгая - да сьцяны, ды куля ў патыліцу!

Ответить
0 +
Николай, 8:55, 30.09

Отцу нужно было отдать сына в школу с преподаванием на белорусском языке. В каждом учебном заведении действуют свои инструкции, их учащиеся обязаны выполнять. Если не было такой возможности, то существуют курсы (репетиторы) для изучения языков. Школьный дневник - не средство политической борьбы. Если же отец хочет видеть дневник, заполненный на родном языке, то пусть сын ведёт два дневника.

Ответить
0 +
Алёхна, 8:57, 30.09

Адна дзяржаўная мова - і не будзе ніякіх праблем.

Ответить
0 +
Вольга, 9:09, 30.09

У нашай школе такіх праблем ніколі не было.. Ужо чатыры гады я вучуся ва універсітэце, не так даўно наведалася да свайго класнага кіраўніка і яна мне паведаміла, што зараз яны распрацоўваюць праграму на адзін месяц пад назвай "Гавары са мной па-беларуску", каб дзеткі не забываліся роднай мовы, бо нават гісторыю Беларусі з некаторых пор змушаны вывучаць на рускай мове. Мой класны кіраўнік спадзяецца, што гэтая акцыя прыжывецца і яны будуць яе праводзіць як мага часьцей. Я вельмі ганаруся нашай школай і ведаю, што мы будзем размаўляць на роднай мове, трэба толькі не ленавацца, а нешта рабіць! Слуцк - цэнтр беларускага Адраджэньня! :)

Ответить
0 +
Алёхна, 9:18, 30.09

Я аднойчы напісаў кантрольную па гісторыі Беларусі па-беларуску лацінкай. Пашумелі-пашумелі, я паслаў усіх нафіг, і гэтым скончылася. Паставілі добрую адзнаку.

Ответить
0 +
EU, 9:21, 30.09

Вельмi крыудна за мову,но прыйдзе наш час будзе размауляць па ТВ на бел.мове i наогуле паусюль

Ответить
0 +
john, 10:38, 30.09

Пляшывеньки, 18:03, 29.09

john, 17:41, 29.09

Я конечно против белоруского языка,
==================================
Тогда что же Вы, уважаемый, делаете здесь, в Беларусии? Можно поинтересоваться?

-------------------------------------------------------
Можно. Я сдесь родился и здесь живу. И не считаю, что в Белоруссии не обязательно должны говорить на белорусском, от этого она не перестанет быть Белоруссией. К примеру в Бельгии добрая половина говорит на французском, но от этого она не стала Францией.
Я против того, что бы моему ребенку в школе, против его воли, выносили мозг с белорусским.
Все сторонники белорусского задумайтесь над тем на каком языке вы думаете.

Ответить
0 +
john, 10:41, 30.09

Дмитрий Хайкер, согласен на все 100%.

Ответить
0 +
Мыслитель, 11:46, 30.09

"Закон не может учитывать всех ситуаций"
ДЛЯ ЧЕГО НУЖЕН ТАКОЙ ЗАКОН? Издайте тот, который может учитывать все ситуации.

Ответить
0 +
бывший студент, 12:36, 30.09

Статья 17. Государственными языками в Республике Беларусь являются белорусский и русский языки.
для.Человек, 20:11, 29.09

Я не соглашусь что учительница лукашистка. Просто в наших правилах, издаваемых минобразованием СТРОГО написано заполнять дневник на русском. В наших школах учителя готовы уволить за то, что ученик неправильно написал дату на полях.

Статья 7. В Республике Беларусь устанавливается принцип верховенства права.

Государство, все его органы и должностные лица действуют в пределах Конституции и принятых в соответствии с ней актов законодательства.

Правовые акты или их отдельные положения, признанные в установленном законом порядке противоречащими положениям Конституции, не имеют юридической силы.

Нормативные акты государственных органов публикуются или доводятся до всеобщего сведения иным предусмотренным законом способом.

Ответить
0 +
Литвин, 12:51, 30.09

john, 10:38, 30.09
Я сдесь родился и здесь живу. И не считаю, что в Белоруссии не обязательно должны говорить на белорусском, от этого она не перестанет быть Белоруссией.
==================================================================
Дети оккупантов остаются оккупантами. Бывают только исключения, которые подтверждают правило.
Если ты считаешь, что языком титульной нации страны где поселились твои предки, но так и не удосужились выучить язык тех, у кого в доме поселились, можно "вынести мозг", ты обыкновенный оккупант, навязывающий ЧУЖОЙ язык в доме, который тебе так и не стал родным.
В этом и заключается одна из опасностей, исходящих от русских. Они рвут пасть, защищая и настаивая на государственности русского языка в Украине и насмехаются над украинским языком в России.
Беларусь пытаются лишить языка уже ни одно столетие.
Нет языка - нет нации. Это тривиальная истина которую хорошо усвоили оккупанты.

Ответить
0 +
Литвин, 13:21, 30.09

БЛАГАСЛАВЕННЫ КРАЙ НАШ
Ларыса Геніюш

Благаславенны край наш ад азёраў сіні:
Лугоў раздольле ды шырокі стэп,
Сынам даючыя жыцьцё жанчыны
І нівы, родзячыя хлеб.

Благаславенныя лясы нашы і рэкі,
Наш белы сад, блакітныя ляны.
Благаславенныя заўсёды і навекі
Краіны нашай верныя сыны!

Адвечныя шляхі маёй Айчыны,
Мячы і кнігі Белае Русі,
І гарады, дзе родзяцца Скарыны,
Сялібы, скуль выходзяць Кастусі.

Благаславенныя старыя ў пушчах дрэвы,
І мовы роднай найсьвяцейшы скарб.
Старой зямлі старэйшыя напевы
І продкі нашы, што ў курганах сьпяць.

Ответить
0 +
Муссолини, 14:20, 30.09

Для какого народа этот язык должен быть родным? для тех русских и украинцев которыми заселялась Беларусь после войны. А это процентов 70 населения.А евреи? Чет я не слышал как они в Беларуси на иврите говорят.
И нафига им говорить на непонятном языке, который даже нигде не употребляется. Нигде!!!! Как нигде? А так - только при изучении в школе или при каких-то литературных и лингвистических трудах. Вы сами то разговариваете на нем? Да? А после какой рюмки водки по счету вы переходите на русскую речь? Подсознание не обманешь.

Ответить
+1 +
T, 15:58, 30.09

Спадарства, хай кожны адказвае за сябе. Мова - гэта мадэль мысленьня. І ніхто з гэтым ня можа не пагадзіцца. "Мова -дом быцьця". Для мяне беларуская мова - родная, таму прашу ўсіх паважаць мяне і маю мову, а не быць бескультурнымі. А калі ў людзей адсутнічае элементарная павага да сябе і акаляючых яго людзей, гэта праблемы выхаваньня.

Ответить
0 +
azhbeta, 18:14, 30.09

2 Муссаліні. Дурням убілі ў галаву, што "як чалавек думае, такая мова яго родная". А як ён можа думаць, той народ, калі з яго амаль двесце гадоў выбівалі родную мову? А яна, як бачыце, да гэтай пары жыве на зайсдрасць вам, акупантам з хамскім выхаваннем. А евреі? Ты пішаш, - хачу табе сказаць, што ні ад аднаго яўрэя я не чула, каб ён хоць раз абразіў нашу мову. Шмат хто з іх размаўляе вельмі добра на мове беларускай. І за гэта да іх вялікая павага. А такія хамскія выхадкі наконт мовы чуваць толькі ад русскіх. Відаць далёка вам яшчэ да цывілізацыі.

Ответить
0 +
ЛЕВ, 7:02, 1.10

Загадкавыя, дзіўныя істоты
Жывуць ад Паазер’я да Палесся:
Жытло іх – норы, звыклы стан – маркота;
Яны – як тролі ў еўрапейскім лесе.

Халодна ў норах, цяжка дыхаць звонку,
Крывыя люстры замяняюць неба.
Стварэнні ж церпяць і пад час гамонкі
Сябе пытаюць: “Можа, так і трэба?..”

***

Краіна, вартая любові,
Дзяржава, вартая вайны…
Чаму згадзіліся, панове,
Надзець на ногі кайданы?

Сваіх багоў нашто зракліся,
А трон чужынцам аддалі?
Цяпер нясе, нібыта лісце,
Нас вецер часу ўздоўж раллі.

Ралля спустошана бясплоддзем,
Традыцый сохнуць карані.
Чаму не можаш, мой народзе,
Сябе ад здзеку бараніць?

Узровень годнасці скаціны
Вышэй людскога ў сто разоў,
Калі халуйства павуцінне
Звісае нават з абразоў.

Амаль пазбаўленая мовы,
З душой, здранцвелай ад маны,
Краіна – вартая любові,
Дзяржава – вартая вайны.

Ответить
0 +
ЛЕВ, 7:07, 1.10

john, 17:41, 29.09

Я конечно против белоруского языка,
==================================

Это почему "конечно" поясните, вы твёрдо ненавидите всё беларуское?

=================================

Муссолини, 14:20, 30.09

... после какой рюмки водки по счету вы переходите на русскую речь?
============================

А что по расейски можно разговаривать только выпив?

Ответить
0 +
ЛЕВ, 7:13, 1.10

2 Литвин
Ты молодец!
Респект!

А Муссолини, Гитлеру и Сталину объяснять всё-равно безполезно.

Ответить
0 +
Петкевич из-под стола, 1:09, 2.10

Николай, 8:55, 30.09
Школьный дневник - не средство политической борьбы.
________________________________________________________
Ты -- дурак?
john, 10:38, 30.09
Я против того, что бы моему ребенку в школе, против его воли, выносили мозг с белорусским.
______________________________________________________________
Мозг белорусским не вынесут. Если он есть. Надеюсь, что "яблочко" (твой ребенок) очень далеко покатится от гнилой вонючей "яблони" (от тебя). Не порти ребенка -- сам ты уже амёба, так хотя бы компенсируй свою тупость тем, что воспитаешь Человека, а не раба безмозглого, как ты!

Ответить
0 +
елена, 16:20, 3.10

А зараз паслувхайце настаўніка беларускай мовы. На жаль, на самой справе існуе такая Інструкцыя, у якой запісана наступнае: уся школьная дакументацыя, а значыць, і класныя журналы з дзённікамі, павінны запісвацца на мове выкладання ў школе. Усё. Кропка. За выкананнем гэтай Інструкцый сочаць камісіі, якія не глядзяць, наколькі дзеці ведаюць той ці іншы прадмет, а выглядаюць на якой мове запоўнены дзённік, з якой літары ў гэтым дзённіку запісаны прадметы, ці правільна скарочана слова "старонка" і да т.п. Настаўнікі законаў не пішуць, іх ствараюць неадукаваныя чыноўнікі, і такія ж прыязджаюць пасля школы правяраць.
У любой рускамоўнай школе хлопчыка папрасілі б замяніць дзённік. Вось такія ідыёцкія ў нас законы, за невыкананне якіх могуць нават звольніць таго ж настаўніка. так што давайце не будзем усіх сабак на педагогаў вешаць. лепш бы адмянілі гэтую Інструкцыю...

Ответить
0 +
ЛЕВ, 7:03, 4.10

2 елена, 16:20, 3.10

Дзякуй!

Ответить
0 +
Nastasya, 15:14, 28.10

У Беларусі трэба размаўляць па-беларуску.З чаго складаецца нацыя???Дзе наша мова???

Ответить
0 +
вика, 17:58, 2.12

я думаю что ребёнок сам должен выбирать себе язык

Ответить
0 +
ЛЕВ, 18:04, 14.12

вика, 17:58, 2.12

я думаю что ребёнок сам должен выбирать себе язык
----------------------------------------------------------
ЯК???

Ответить
0 +
ЛЕВ, 18:07, 14.12

Nastasya, 15:14, 28.10

У Беларусі трэба размаўляць па-беларуску.З чаго складаецца нацыя???Дзе наша мова???
-----------------------

Шаноўная Nastasya, Вы вельмі разумны чалавек!

Ответить
 
Написать комментарий
E-mail не будет опубликован